Danço a Vida...

"Que eu saiba que não tenho opção, e assim mesmo escolha como a cantiga é feita, em alegria e com amor. Que eu faça a mesma escolha todos os dias e de novo. Quando falhar que eu me conceda o perdão. Que eu dance nua, sem medo de enfrentar meu próprio reflexo." (Rae Beth)

sexta-feira, março 24, 2006

The Reason

Amo essa música! Sinto um nó no peito... uma dor tão grande... uma saudades de mim... Acho que tô mesmo é precisando achar uma razão pra mim... uma razão pra começar tudo de novo... mas olha só, tô meio sem forças pra isso...
I'm not a perfect person
There're many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know
I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you

I've found a reason to show
a side of me you didn't know
a reason for all that I do
and the reason is you
(Hoobastank)